tunesisk hækling med flere farver
Lørdag 09:00 – 12:00

Stine Hoelgaard

Køb workshop

Tunesisk hækling/hakning med flere farver (letøvede)

Tunesisk hækling er en blanding af strik og hækling. Der hakkes på en hakkenål, som er en blanding mellem en strikkepind og en hæklenål. Udtrykket bliver lækkert strikket/vævet. Der kan både hækles ting til hjemmet, og til dig selv.

På denne workshop lærer du og hakke med flere farver, både i form af flerfarvehækling efter færdige eller egne diagrammer, og Gobelin teknikken, hvor der hakkes større felter, uden tråde på  bagsiden.

Du skal medbringe: 3 eller flere farver uldgarn til strikkepind nr. 4 + en hakkenål nr. 6

Vigtigt!! Du har været på min workshop Tunesisk hækling/hakning trin 1, eller kan hækle tunesisk ret i forvejen.

Stine Hoelgaard Johansen

Stine Hoelgaard Johansen er uddannet Håndarbejdslærer med speciale i håndstrik og hækling.

Og har siden 1994, arbejdet med sin passion, GARN. I dag har hun sit eget firma, hvorfra hun designer strik og hækling til diverse ugeblade, har flere bogudgivelser fra Forlaget Olivia og Politiken, bag sig, og afholder derudover flere kurser og workshops.

Du kan læse mere om Stines arbejde på bloggen www.stinehoelgaard.blogspot.com

Eller på Instagram: stinehoelgaard